TBWA en KBC kweken nieuw ras beginnende beleggers

De inflatie kost de Belgische spaarders maar liefst €7,5 miljard. Hoog tijd om spaarders aan het beleggen te krijgen, vindt KBC. Daarom lanceert de bank in samenwerking met TBWA een campagne die in één oogopslag duidelijk wil maken dat de aard van het spaarbeestje moet veranderen.
Beleggen is nog te vaak onbekend én onbemind. Zo denken veel spaarders dat ze veel startkapitaal nodig hebben om te beginnen met beleggen. Maar beleggen kan al vanaf €25/maand, en is in feite een slimme aanvulling op je spaarplan. Wie meer uit zijn geld wil halen, moet dus beleggen én sparen. En dat wil KBC nu in één beeld duidelijk maken. De bank wil spaarders bovendien vooruithelpen.
Daarom bedachten ze een handige tool die berekent hoeveel van je spaargeld je het best belegt om meer rendement uit je geld te halen. Benieuwd hoeveel percent beleggersstier er in jou zou moeten schuilen? Doe de check op www.kbc.be/doemeermetjespaargeld. En dan nog een nieuwigheid: bij KBC kan je nu ook digitaal een beleggingsplan opstarten via de KBC Mobile app.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


